onsdag den 21. januar 2015

Optakt til den nye selvforsynings livstil

Optakt til den nye selvforsynings livstil. For tiden laver jeg mad på temmelig kreativ måde fordi jeg prøver at bruge op mad på dåse, syltede madvarer og krydderier. Derfor kommer jeg sikkert til at lave masser af mystiks sammenblanding af mad lige før projektet starter.  Der skal jo helst ikke smides for meget mad ud når jeg skifter over i selvforsyning af frugt og grønsager.
Selv om nogle ting nok kan holde i mere end 1 år så tror jeg ikke at kvaliteten bliver lige så god med for gammel mad.

Forleden manglede jeg kokosmælk til en krydret ret som jeg havde lyst til at lave fordi jeg ikke kommer til at får den i et helt år. Så erstattede jeg kokosmælken med henkogt kokosmel i vand og det smagte udmærket. I for mere at se fra min mærkelige sammensætte mad som jeg kommer til at lave i slutningen af februar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar